Retourneren, ruilen en garantie
  • Internationale gratis verzending voor alle bestellingen vanaf 49€
  • Veilige betalingen
  • Meer dan 11.000 beoordelingen
  • 365 dagen retourbeleid

Retourneren, ruilen en garantie


Retour- en ruilbeleid
Ons doel is dat jij geheel tevreden bent met het product of de producten die je bij ons koopt. Als je op de website bestelt, heb je het recht om je bestelling binnen 365 dagen na ontvangst van het product zonder reden terug te sturen. Als je gebruikt maakt van het retourrecht moet je het product naar ons terugsturen.

Je moet het product zonder onnodige vertraging naar ons terugsturen, en onder alle omstandigheden op zijn laatst 365 dagen na ontvangst van je bestelling. Als je producten retourneert, zijn de verzendkosten 7,5 EUR, maar bij het ruilen voor een andere kleur of maat is de terugzending gratis. Houd er rekening mee dat alle producten die geretourneerd worden in originele staat moeten zijn om een volledige terugbetaling te kunnen krijgen, inclusief labels en dozen etc. Leg ook je bestelbevestiging en informatie over de wijziging/retour in het pakket dat je aan ons terugstuurt.

Geretourneerd ondergoed kan niet worden geaccepteerd als labels en eventuele verzegelingen verwijderd zijn.

Bij de terugbetaling van je product(en) brengen wij 7,5 EUR in rekening voor de retourzending. Bij het ruilen van maat of kleur is de terugzending gratis.

Als je gekozen producten niet voorradig zijn, nemen we contact met je op via e-mail. Als we binnen 3 dagen geen reactie ontvangen, crediteren we je bestelling en ben je van harte welkom om een nieuwe bestelling plaatsen.

Het retourrecht geldt niet voor geheel of gedeeltelijk gebruikte cadeaubonnen.

Hoe kan ik een product retourneren?
Bij ons heb je altijd het recht om je product te retourneren. We bieden je een retourrecht van 365 dagen op al onze producten aan.
Houd er rekening mee dat voor een volledige terugbetaling alle producten die teruggestuurd worden in originele staat moeten zijn, inclusief labels en verpakkingen.
De kosten voor een retour zijn 7,5 EUR.

Als je na 7 oktober geshopt hebt, doe dan het volgende:

Zo kun je iets retourneren met UPS of DHL:

  1. Ga naar Mijn pagina en kies voor Retourneren
  2. Kies welke bestelling je wilt retourneren, welke producten en wat de reden is.
  3. Verpak de producten zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking. Het product dient ongebruikt te zijn met alle labels nog aangehecht.
  4. Plak het bijgevoegde retouretiket erop en ga naar het dichtstbijzijnde pakketpunt.
  5. Klaar! Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, storten wij je het geld terug op dezelfde manier als waarmee je hebt betaald.


Zo kun je iets retourneren met Budbee:

  1. Ga naar Mijn pagina en kies voor Retourneren
  2. Kies welke bestelling je wilt retourneren, welke producten en wat de reden is.
  3. Verpak de producten zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking. Het product dient ongebruikt te zijn met alle labels nog aangehecht. Voeg ook de pakbon toe die bij je bestelling zat.
  4. In het smsje dat je bij levering van Budbee hebt ontvangen, staat een link om een ​​retour in te plannen. Je kunt ervoor kiezen om het pakket voor je deur te zetten zodat Budbee het bij je op kan halen.
  5. Klaar! Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, storten wij je het geld terug op dezelfde manier als waarmee je hebt betaald.


Als je vóór 7 oktober geshopt hebt, doe dan het volgende:

Zo kun je iets retourneren met UPS of DHL:

  1. Neem contact op met onze klantenservice met informatie over je bestelling en geef aan dat je graag een product wilt retourneren.
  2. De klantenservice stuurt je dan een retourformulier en -label per e-mail.
  3. Print het retourformulier en -label uit.
  4. Vul het retourformulier in en leg het in je pakket.
  5. Plak het retourlabel op het pakket en lever het in bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
  6. Klaar! Zodra we je retour hebben ontvangen en behandeld, krijg je je geld terug via de betaalmethode waarmee je je bestelling betaald hebt.


Zo kun je iets retourneren met Budbee:

  1. Neem contact op met onze klantenservice met informatie over je bestelling en geef aan dat je een product wilt ruilen of retourneren. Onze klantenservice stuurt je dan een retourformulier via e-mail.
  2. Vul het retourformulier in en leg het in je pakket. Maak bij voorkeur gebruik van dezelfde zak/doos (of dergelijke) waar we jouw producten in verstuurd hebben en zorg ervoor dat je de verpakking goed sluit.
  3. Via de link die je na de bezorging in een sms van Budbee hebt gekregen, heb je de mogelijkheid om, naast het beoordelen van de levering, ook het ophalen van een retour te boeken. Boek een tijd, zet het pakket bij de deur als je niet thuis bent op het moment van ophalen of geef het aan de chauffeur wanneer deze aanklopt.
  4. Klaar! Zodra we je bestelling hebben ontvangen en behandeld, sturen we bij een omruiling je nieuwe bestelling of krijg je je geld terug via dezelfde betaalmethode als waarmee je betaald hebt.


Bij je terugbetaling brengen wij 7,5 EUR in rekening voor je retour.

Hoe kan ik een product ruilen?
Ruilen van kleur of maat is gratis en we bieden een retourrecht van 365 dagen op al onze producten aan.
Houd er rekening mee dat het kan gebeuren dat het product waar je voor wilt ruilen, uitverkocht is bij omruiling.
Als je gekozen producten niet voorradig zijn, nemen we contact met je op via e-mail. Als we binnen 3 dagen geen reactie ontvangen, crediteren we je bestelling en ben je van harte welkom om een nieuwe bestelling plaatsen.

Als je na 7 oktober geshopt hebt, doe dan het volgende:

Zo kun je een product omruilen:

  1. Neem contact op met de klantenservice en vertel dat je een product wilt retourneren. Je ontvangt dan een retourformulier dat je kunt invullen en bij je pakket kunt voegen.
  2. Verpak de producten zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking en voeg het retourformulier toe. Het product dient ongebruikt te zijn met alle labels nog aangehecht.
  3. Plak het bijgevoegde retouretiket erop en ga naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. Als je met Budbee hebt besteld, klik dan op de link die je bij levering hebt ontvangen en plan een retourzending.
  4. Klaar! Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, storten wij je het geld terug op dezelfde manier als waarmee je hebt betaald.


Als je vóór 7 oktober geshopt hebt, doe dan het volgende:

Zo kun je een product omruilen:

  1. Neem contact op met onze klantenservice met informatie over je bestelling en dat je een product wilt omruilen.
  2. De klantenservice stuurt je dan een retourformulier en een retourlabel via e-mail.
  3. Print het retourformulier en -label uit.
  4. Op het retourformulier vul je in welk product je wilt ruilen en tegen welke kleur of maat. Leg het formulier vervolgens in je pakket.
  5. Plak het retourlabel op het pakket en lever het in bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
  6. Klaar! Zodra we je ruilaanvraag hebben ontvangen en behandeld, versturen we je nieuwe product(en).


Retour van één of meerdere producten gekocht tijdens een aanbieding

Wanneer je ten minste één product retourneert dat je als onderdeel van een aanbieding gekocht hebt (bijvoorbeeld 2 voor de prijs van 1) geldt het volgende:

- Als je het product dat/de producten die je gratis hebt ontvangen retourneert, ontvang je geen terugbetaling.

- Als je één of meerdere van de producten waarvoor je hebt betaald retourneert, wordt je factuur aangepast naar de waarde van de producten die je houdt.

Als je een product hebt gekocht waarbij je een gratis cadeau of korting op een ander product hebt ontvangen, dan moet je het cadeau/het product waarop je korting hebt ontvangen samen met het product waarbij je het cadeau / de korting hebt ontvangen retourneren. Als je dit niet doet en je het cadeau of het product houdt, dan zullen we de waarde van het gehouden product bij je in rekening brengen. In het geval van ruilen is het cadeau of de korting niet overdraagbaar naar het product waar je voor ruilt en kan het cadeau of de korting ook niet overgezet worden naar een andere bestelling.

Als je ervoor kiest om een product te retourneren dat deel uitmaakt van een aanbieding, dan is de korting niet langer geldig.


Hoe kan ik een garantie indienen?
Als je een defect product hebt ontvangen, of als je product door een productiefout stuk is gegaan tijdens gebruik, dan willen we je natuurlijk zo snel mogelijk helpen.

Als consument moet je een fout, zodra je deze ontdekt, binnen een redelijke tijd melden. Volgens het consumentenkooprecht is een redelijke tijd 2 maanden.

Als je een product voor garantie wilt indienen, kun je contact opnemen met onze klantenservice en de onderstaande gegevens aan ons doorgeven:

- E-mailadres waarop de aankoop geregistreerd werd

- Bestelnummer

- Klantnaam

- Productnaam

- Een foto van het product

Onze klantenservice zal zo snel mogelijk op je bericht reageren.

 

 

Are you in the right place?

  • Åland
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Bosnia-Herzegovina
  • Brazil
  • Brunei
  • Bulgaria
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Colombia
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Dominica
  • Egypt
  • Estonia
  • Faroe Islands
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Gibraltar
  • Greece
  • Hong Kong
  • Hungary
  • Iceland
  • India
  • Indonesia
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malaysia
  • Malta
  • Moldova
  • Monaco
  • Montenegro
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Puerto Rico
  • Qatar
  • Reunion
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Africa
  • Spain
  • Sverige
  • Switzerland
  • Taiwan
  • Thailand
  • Turkey
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • United Kingdom
  • United States of America