Algemene Voowaarden

BIJ ONS MOET JE VEILIG KUNNEN WINKELEN!

Hier hebben we informatie over onder andere betalen, bezorgen en retourneren verzameld. Alles om je aankoop zo makkelijk, snel en veilig mogelijk te kunnen maken. Wij werken voortdurend aan de ontwikkeling van ons assortiment met het oog op kwaliteit, ontwerp en duurzaamheid. Mis je een product in onze webwinkel of heb je een idee over hoe we onze huidige producten verder kunnen ontwikkelen? Stuur dan graag een mailtje naar ons via support@iciw.com, dan kunnen we dit meenemen voor toekomstige producten.

REGELS & VOORWAARDEN
Deze website www.icaniwill.nl (“Website”) wordt gerund door ICANIWILL AB, BTW-nummer SE556902667601 (ICANIWILL / wij / onze / ons genoemd). Deze algemene voorwaarden gelden voor al het gebruik van de website en webwinkel. ICANIWILL behoudt het recht om deze voorwaarden te veranderen. De huidige versie van de algemene voorwaarden is diegene die beschikbaar is op de website.

OVER ICANIWILL.NL

Alle inhoud op de website en in de webwinkel, inclusief patronen, tekst, illustraties, foto’s, logo’s, afbeeldingen en film, zijn intellectueel eigendom van ICANIWILL of van de leveranciers van de inhoud, en alle merken en/of bedrijfsnamen die genoemd, getoond of op andere manier op de website worden aangegeven zijn eigendom van hun respectieve eigenaars. De website en de webwinkel en hun inhoud mag alleen gebruikt worden voor persoonlijke, niet-commerciële doeleinden.

Niets op de Website of de Webwinkel mag worden geïnterpreteerd als impliciet, ongepast of ongeoorloofd verlening gevende van enige licentie of recht op gebruik van materiaal dat op de Website verschijnt, behalve voor zover toegestaan door de wet, zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming of schriftelijke toestemming van een derde partij die de rechten op het materiaal op de Website kan bezitten. De Webwinkel en de inhoud ervan worden aangeboden op basis van "Koop op eigen bate en schade" zonder enige vorm van garantie, expliciet of impliciet, inclusief met betrekking tot geschiktheid voor een bepaald doel en tot de werking of inhoud van de webshop. ICANIWILL doet afstand van alle garanties, expliciet of impliciet, voor zover toegestaan door de toepasselijke wetgeving. ICANIWILL kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade die voortvloeit uit het gebruik of het onvermogen om de Webshop te gebruiken.

WINKELEN OP ICANIWILL.NL

AANKOOP
Bij een bestelling via het internet geldt de verkoopverbintenis pas wanneer je een orderbevestiging van ICANIWILL via e-mail hebt ontvangen. De bevestiging vindt plaats uiterlijk 24 uur nadat de bestelling is ontvangen. Indien je geen bevestiging ontvangt, of indien er iets fout is gegaan of je je bestelling wilt veranderen, neem dan contact met ons op.

Vanwege de Zweedse wetgeving zijn wij verplicht om schriftelijke toestemming van een ouder of voogd te eisen wanneer de klant onder de 18 jaar is.

Door de gebruiksvoorwaarden te accepteren, accepteer je dat je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief. Je kunt het abonnement op ieder moment opzeggen door op de link te klikken die onderaan iedere e-mail staat. Wanneer je in onze webwinkel bestelt, is het makkelijk om een overzicht te houden op je bestelling via het winkelmandje, dat voortdurend zichtbaar is bovenin je venster. Hier zie je het aantal artikelen, het huidige totaalbedrag, en een knop om naar de kassa te gaan. De kassa is opgedeeld in één of twee duidelijke stappen, afhankelijk van betaaloptie.

Stap 1:
Geeft je een overzicht van de inhoud van je winkelmandje. Geeft je de keuze tussen

* Betaalopties

* Land van bestemming

* Formulier voor het invullen van je adresgegevens en e-mailadres

* Knop om de bestelling te bevestigen

Als je ervoor kiest om in delen te betalen, dien je je persoonlijke identificatienummer op te geven. Vervolgens wordt een orderbevestiging verstuurd. Koop via factuur voor particulieren wordt geregeld via Klarna.

Stap 2:
Indien je met creditcard betaalt – hier vul je je kaartnummer, vervaldatum en CVC-code in. Als je problemen hebt bij het betalen, controleer dan of de mogelijkheid om met de kaart op internet te betalen niet geblokkeerd is. Vervolgens wordt een orderbevestiging verstuurd.

ACTIES
Als je ervoor kiest om één of meerdere producten te retourneren die je tijdens een actie hebt gekocht waarbij je ook een gratis product ontving, moet ook het gratis product geretourneerd worden in ongeopende / oorspronkelijke verpakking. Indien je ervoor kiest om het gratis product te houden, sturen we je een factuur voor de waarde van dit product.

Je kunt verschillende kortingen niet met elkaar combineren.

Een cadeaubon en een korting kunnen gecombineerd worden.

Bij de 2-voor-1 actie krijg je altijd het goedkoopste Seamless-product gratis. Als de producten dezelfde prijs hebben, krijg je het tweede product gratis. De aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen of kortingen.

Als je een of meer producten uit een campagnebestelling retourneert, is de korting niet meer geldig op de producten die je kiest te retourneren. Andere kortingen zijn nog steeds geldig op alle producten die je houdt.


VOORRAAD
Alle producten op de website zijn gesynchroniseerd met onze voorraad. Wanneer ons warenhuis nieuwe voorraad ontvangt of wanneer een product verkocht wordt, kunnen deze gegevens veranderen.

GOEDEREN
Foto’s op de website zijn alleen bedoeld ter illustratie. Wees dus bewust dat de kleuren van artikelen die op de website getoond worden afhankelijk zijn van meerdere factoren, zoals bijvoorbeeld je beeldscherminstellingen. Je vindt een omschrijving van de productgegevens en wat inbegrepen is in het product in de bijbehorende schriftelijke omschrijving. Alle goederen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en het kan zo zijn dat we je bestelling niet kunnen uitvoeren. Wij behouden het recht om op ieder moment artikelen uit de verkoop te halen en onze enige verantwoordelijkheid aan jou is om geld dat reeds naar ons is overgemaakt voor zo’n bestelling terug te betalen. Indien je een bestelling hebt geplaatst die wij niet kunnen leveren en die je daardoor niet kunt ontvangen, zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen.

BETALEN EN PRIJZEN


BETALEN
Vragen met betrekking tot de betaling worden verwezen naar de Klarna-app (https://app.klarna.com) en de klantenservice (https://www.klarna.com/customer-service)


PRIJZEN
Alle prijzen die aangegeven worden op de website zijn inclusief de Zweedse BTW van 25%. Vergoedingen en belastingen kunnen worden geheven door de autoriteiten van het ontvangende land, afhankelijk van de wetgeving van dat land. Dergelijke kosten moeten door de klant worden betaald. ICANIWILL kan de klant niet op de hoogte brengen van deze kosten aangezien de klant verantwoordelijk is voor de administratie en de betaling van dergelijke vergoedingen.

De prijzen vermeld in de webshop zijn van toepassing zolang de goederen beschikbaar zijn of zolang er niets anders op onze website staat vermeld.

BEZORGING
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden bij de prijs opgeteld en worden door de klant betaald. De verzendkosten worden aangegeven tijdens het bestelproces.

WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN EN VERZENDKOSTEN?
We willen je bestelling zo snel mogelijk bestellen. Als je je bestelling vóór 13:00 plaatst, sturen we je bestelling nog dezelfde dag! Denk eraan dat de levertijd langer kan zijn tijdens drukke periodes of feestdagen. Bij de kassa zie je exact welke prijzen en bezorgopties gelden voor jouw bestelling.

RETOURNEREN & RUILEN
Ons doel is natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met je aankoopervaring en met de producten die je bij ons hebt gekocht. Maar soms is een product misschien niet zoals je had gehoopt en dan geven we je als particulier 30 dagen retourrecht wanneer je winkelt op onze website, ongeacht de reden.

We zien graag dat je het product of de producten die je wilt retourneren zonder onnodige vertraging, maar uiterlijk 30 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen, naar ons terugstuurt. Bij geregistreerde retourzendingen wordt € 6 ingehouden voor de verzending. Dit geldt niet als je van maat of kleur wilt wisselen, in dat geval is de verzending gratis. Geretourneerde producten moeten in originele staat zijn om in aanmerking te komen voor een volledige terugbetaling (inclusief labels, verpakking, enz.).

Let op dat het retourrecht niet geldt wanneer:

- Je een bestelling geheel of gedeeltelijk hebt betaald met een cadeaukaart.

- Als het product niet geschikt is om te retourneren vanwege gezondheids- of hygiëneredenen (bijv. verzegeling / labels die zijn verwijderd).

We behouden ons het recht voor dat producten bij een ruil eventueel uitverkocht kunnen zijn. Mocht het product dat je wilt ruilen uiteindelijk uitverkocht zijn, dan betalen wij je het geld terug.

Volg de stappen in onze FAQ om te retourneren of te ruilen!

HERROEPINGSRECHT

Volgens de Wet overeenkomsten op afstand heb je als particulier altijd het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je product van je aankoop af te zien. Als je ervoor kiest om je herroepingsrecht uit te oefenen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, HIER.

Als je spijt hebt van je aankoop en een product aan ons retourneert, dan betalen we je het volledige aankoopbedrag terug. We gebruiken dan dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het bestellen. Als het product wordt geretourneerd in een staat die slechter is dan wat redelijkerwijs nodig is om de functie en eigenschappen van het product te testen, brengen we mogelijk een waardevermindering van het product in rekening.

Houd er rekening mee dat de verzendkosten van de retourzending voor eigen rekening zijn wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht. Het is belangrijk dat je de bestelling in ontvangst neemt en het pakket niet retour laat versturen zonder het op te halen, dit om geen hogere verzendkosten te riskeren. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de aankoop van bepaalde producten waarvan de verzegeling is verbroken of die om gezondheids- of hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd.


VERGISSINGEN
Vergissingen ontstaan soms door de menselijke factor of andere fouten. Wij hebben veel ervaring met tevreden klanten sinds we zijn begonnen en dit is iets wat we erg belangrijk vingen. Bij ICANIWILL streven we ernaar dat je tevreden bent met je aankoop. Indien er iets misgaat, zullen wij natuurlijk ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

PERSOONSGEGEVENS & VEILIGHEID

PERSOONSGEGEVENS
Wanneer je bij ons koopt, ga je ermee akkoord dat ICANIWILL je persoonsgegevens opslaat en gebruikt. Dit doen wij om je bestelling te kunnen verwerken en bezorgen en om jou als klant de mogelijkheid te geven ons nieuws en onze aanbiedingen te ontvangen in de vorm van een nieuwsbrief. Met behulp van je persoonsgegevens kunnen we eventueel je kredietwaardigheid en je adres controleren. De gegevens die wij verzamelen komen niet in enig openbaar register en zijn dus niet zichtbaar voor andere particulieren of bedrijven. Wij zullen onder geen enkele omstandigheid je persoonsgegevens aan anderen verkopen of overdragen.

AVG geeft je het recht om een uittreksel van de informatie die over je geregistreerd is aan te vragen. Indien (een deel van de ) informatie misleidend, onvolledig of fout is, zullen wij die natuurlijk corrigeren indien/wanneer je ons hiervan op de hoogte brengt. Je kunt ook verzoeken dat je gegevens gewist worden.

VEILIGHEID
ICANIWILL werkt serieus en hard aan veiligheid en wij upgraden en updaten onze systemen continu zodat deze website een veilige plaats is voor onze klanten. Eventuele pogingen om valse of gestolen creditcardgegevens te gebruiken, toegang tot het account van iemand anders te verkrijgen of andere criminele werkzaamheden worden met de politie gedeeld. Wij slaan IP-adressen op om deze te kunnen gebruiken in strafrechtelijk onderzoek en procedures.

FORCE MAJEURE
Indien ICANIWILL zijn verplichtingen volgens deze Algemene Voorwaarden niet nakomt vanwege ongebruikelijk negatieve omstandigheden buiten onze controle, kan ICANIWILL niet aansprakelijk gesteld worden. Voorbeelden van zulke omstandigheden zijn oorlog, burgeroorlog, revolutie, protesten, overheidsingrepen, stakingen, lock-outs, blokkades, stroomstoringen, telefoon- of internetdienst, natuurrampen of vergelijkbare gebeurtenissen.

TWIST
Wij doen ons best om al onze klanten tevreden te houden. Wij proberen je altijd tegemoet te komen wanneer er iets mis is met je aankoop. Indien er iets is wat we niet op kunnen lossen, raden we je aan een klacht in te dienen bij het Europees Consumenten Centrum (ECC) voor een onafhankelijk onderzoek. Wij behandelen alle zaken.