Lees voordat je goederen retourneert ons retourbeleid. Omdat retouren een grote milieu-impact hebben in de vorm van extra CO2-uitstoot, brengen we een retourvergoeding in rekening om het aantal onnodige aankopen en retouren te verminderen. Wij rekenen 6 EUR retourkosten bij het retourneren van uw geld voor een goedgekeurde retourzending.
- Ga naar Mijn pagina's en selecteer 'Retourzendingen' en 'Maak een retour aan'
- Selecteer de bestelling, de te retourneren product(en) en de reden voor de retourzending. (Is je retour een ruilorder? Vul het originele bestelnummer in)
- Verpak de goederen zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking. Het product moet ongebruikt zijn met alle labels en etiketten intact.
- Plak het bijgevoegde verzendetiket voor retourzendingen op het pakket en lever het in bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
- Klaar! Zodra we je retourzending ontvangen en goedgekeurd hebben, storten we je geld terug op hetzelfde rekeningnummer of dezelfde betaalwijze als waarmee je betaalde.
Ontbreekt het retourverzendingsetiket? Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning.
Tip: Als je via Budbee een retourzending doet, heb je geen retourverzendingsetiket nodig. Budbee verstrekt er een bij het afhalen van je pakket. Omdat retouren een grote milieu-impact hebben in de vorm van extra CO2-uitstoot, brengen we een retourvergoeding in rekening om het aantal onnodige aankopen en retouren te verminderen. Wij rekenen 6 EUR retourkosten bij het retourneren van uw geld voor een goedgekeurde retourzending.
- Ga naar Mijn pagina's en selecteer 'Retourzendingen' en 'Maak een retour aan'
- Selecteer de bestelling, de te retourneren product(en) en de reden voor de retourzending. (Is je retour een ruilorder? Vul het originele bestelnummer in)
- Verpak de goederen zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking.
- Je vindt een link om een retour te boeken in de bezorg-sms die je van Budbee ontving. Er is geen retourverzendingsetiket vereist. Budbee verstrekt er een bij het afhalen van je pakket.
- Klaar! Zodra we je retourzending ontvangen en goedgekeurd hebben, storten we je geld terug op hetzelfde rekeningnummer of dezelfde betaalwijze als waarmee je betaalde.
Lees voordat je goederen retourneert ons retourbeleid. Omdat retouren een grote milieu-impact hebben in de vorm van extra CO2-uitstoot, brengen we een retourvergoeding in rekening om het aantal onnodige aankopen en retouren te verminderen. Wij rekenen 6 EUR retourkosten bij het retourneren van uw geld voor een goedgekeurde retourzending.
- Ga naar Mijn pagina's en selecteer 'Retourzendingen' en 'Maak een retour aan'
- Selecteer de bestelling, de te retourneren product(en) en de reden voor de retourzending. (Is je retour een ruilorder? Vul het originele bestelnummer in)
- Verpak de goederen zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking.
- Plak het bijgevoegde verzendetiket voor retourzendingen op het pakket en lever het in bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
- Klaar! Zodra we je retourzending ontvangen en goedgekeurd hebben, storten we je geld terug op hetzelfde rekeningnummer of dezelfde betaalwijze als waarmee je betaalde.
Ontbreekt het retourverzendingsetiket? Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning.
Je kunt alleen omruilen voor een andere kleur en/of maat van hetzelfde product. Omruilen voor een ander product wordt behandeld als een retourzending.
Lees voordat je iets omruilt ons omruilbeleid.
- Neem contact op met de klantenservice en laat weten dat je iets wilt retourneren. Je ontvangt een omruilformulier dat ingevuld moet worden en bij het pakket gevoegd moet worden.
- Verpak de goederen zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking, inclusief het retourformulier. Het product moet ongebruikt zijn met alle labels en etiketten intact.
- Plak het bijgevoegde verzendetiket voor retourzendingen op het pakket en lever het in bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
- Klaar! Zodra we je retourzending ontvangen en goedgekeurd hebben, sturen we je nieuwe producten op.
Ontbreekt het retourverzendingsetiket? Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning.
Je kunt alleen omruilen voor een andere kleur en/of maat van hetzelfde product. Omruilen voor een ander product wordt behandeld als een retourzending.
Lees voordat je iets omruilt ons omruilbeleid.
- Neem contact op met de klantenservice en laat weten dat je iets wilt omruilen. Je ontvangt een omruilformulier dat ingevuld moet worden en bij het pakket gevoegd moet worden.
- Verpak de goederen zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking, inclusief het omruilformulier. Het product moet ongebruikt zijn met alle labels en etiketten intact.
- Je vindt een link om een retour te boeken in de bezorg-sms die je van Budbee ontving. Er is geen retourverzendingsetiket vereist. Budbee verstrekt er een bij het afhalen van je pakket.
- Klaar! Zodra we je omruiling ontvangen en goedgekeurd hebben, sturen we je nieuwe producten op.
Je kunt alleen omruilen voor een andere kleur en/of maat van hetzelfde product. Omruilen voor een ander product wordt behandeld als een retourzending.
Lees voordat je iets omruilt ons omruilbeleid.
- Neem contact op met de klantenservice en laat weten dat je iets wilt retourneren. Je ontvangt een retourformulier dat ingevuld moet worden en bij het pakket gevoegd moet worden.
- Verpak de goederen zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking, inclusief het omruilformulier. Het product moet ongebruikt zijn met alle labels en etiketten intact.
- Plak het bijgevoegde verzendetiket voor retourzendingen op het pakket en lever het in bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
- Klaar! Zodra we je retourzending ontvangen en goedgekeurd hebben, sturen we je nieuwe producten op.
Ontbreekt het retourverzendingsetiket? Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning.
Retourzendingen van 2-voor-1 promoties
Gedeeltelijke retourzendingen van een promotie worden niet terugbetaald. Voor een volledige terugbetaling moet je alle in de promotie opgenomen producten terugsturen.
Retournering van sets
Gedeeltelijke retourzendingen van sets die tegen setprijs verkocht zijn worden niet terugbetaald. Voor een volledige terugbetaling moet je het volledige pakket terugsturen.
Retourzendingen van andere promoties
Als je een of meer producten uit een campagnebestelling retourneert, is de korting niet meer geldig op de producten die je kiest te retourneren. Andere kortingen zijn nog steeds geldig op alle producten die je houdt.
Voorbeelden van promotiebestellingen zijn kortingscodes of tijdelijke uitverkoop. Het aanbod vervalt zodra de bestelling geplaatst is en kan niet opnieuw worden ingeroepen.
De terugbetaling kan tot 20 werkdagen duren vanaf het moment dat u uw retourzending indient. Je geld wordt teruggestort op hetzelfde account of dezelfde methode van waaruit je betaalde.
Ons doel is dat onze klanten tevreden zijn met de producten die ze bij ons kopen. Als je op onze website bestelt, kun je je aankoop om welke reden dan ook annuleren binnen 30 dagen na ontvangst van het product. Als je besluit je aankoop te annuleren, moet je het product naar ons terugsturen.
Retourneren
Je moet het product onverwijld en niet later dan 30 dagen na ontvangst van de bestelling opsturen. Wij rekenen 6,05 EUR retourkosten bij het retourneren van uw geld voor een goedgekeurde retourzending.
BMerk op dat voor een volledige terugbetaling alle geretourneerde producten in hun oorspronkelijke staat moeten zijn, inclusief labels en verpakking, enz. Ondergoed wordt niet aanvaard als de etiketten verwijderd zijn of het zegel verbroken is.
Volledig of gedeeltelijk gebruikte cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.
Campagnebestelling
Als je een of meer producten uit een campagnebestelling retourneert, is de korting niet meer geldig op de producten die je kiest te retourneren. Andere kortingen zijn nog steeds geldig op alle producten die je houdt.
Omruilingen
Je kunt alleen omruilen voor een andere kleur en/of maat van hetzelfde product. Omruilen voor een ander product wordt behandeld als een retourzending. Merk op dat voor een volledige terugbetaling alle geretourneerde producten in hun oorspronkelijke staat moeten zijn, inclusief labels en verpakking, enz.
De gewenste producten kunnen uitverkocht zijn op het moment dat de ruiling bij ons is doorgekomen.
OBS: If you send a return and exchange in the same order, all those items will be refunded. We will then place a new order for you with the item you wish to exchange. You will then receive a new invoice from Klarna for the new item you want to exchange.